måndag 26 oktober 2009

Höstlov och hemlispaket..

Ja, i fredags tog jag och killarna höstlov och drog ner till Gotland. Vi har ju landställe där. en stor härlig Gotlandsgård som gått i släkten under väldigt många år. Underbart att få åka ner och ladda om batterierna för både mig och ungarna. min äldsta son har varit risig i stort sett hela hösten sen skolan började igen och veckan innan höstlovet, äntligen, fick vi veta att han hade bihåleinflamation som gått upp i huvudet på honom. Stackarn, han har haft så mycket huvudvärk under hela hösten och vi har undrat varför....men nu är vi här och ska vara det till den 2/11. 
Vilket för oss in på detta med hemlispaketet. Jag har skickat iväg mitt till min hemlismottagare och hoppas att personen ska få det i dag eller i morgon. Har fått någon kommentar om paket som bör ha kommit fram till mig men jag hade inte fått något innan jag åkte ganska sent i fredags. Kan ju komma idag och ska kolla med min man senare under dagen men kommer inte ha några möjligheter att lägga upp bilder förrän nästa vecka....hoppas att det är ok. Men som sagt, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge....

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Ha det så bra! Skönt att sonen mår bättre!!

Strumpetossa sa...

Tusen tack för paketet!! Det var massa fina saker och mycket som kom precis i rätt tid!! :) Stora dottern var med på Posten och vi öppnade paketet direkt så mössan tog hon på sig på vägen hem... :)

Ska blogga om det alldeles strax. :)