torsdag 10 mars 2011

Tiden går för fort...

Ja, vi är ju redan inne i mitten av mars. Tiden går alldeles för fort ibland. Det positiva är väl att våren är på väg och den vill vi ha här. Alla längtar...

Detta är vad jag sydde härrom dagen. Nu har jag satt ditt tryckknapparna och fotat. Har haft lite dispyter med min symaskin i veckan så det har inte blivit så mycket sytt som jag tänkt.

 

Här är sista av mina gröna moln. Tycker det tyget är så underbart. Men nu är det slut.



Samma med det här tyget. Har haft det här väldigt länge...så mjukt och skönt.

Nu ska jag ge mig på att sy ett par byxot till mig...herregud vad der jag mig in på...men hoppas att det ska gå vägen. Mönstret till byxorna är ut sista Ottobre. Dom med bältet men jag hoppar nog över bältet och sen så förlänger jag dom lite så det blir full längd på dom. Tycker att det är lite lite tidigt att börja med high water byxor...eller vad jag ska kalla dom.