torsdag 18 december 2008

Jaha!!?

Så, då har man också startat en blogg.
Får se vad det kan ge.

Och att göra det precis innan jul kanske inte var det smartaste. Med all tid man inte kommer att ha fast man är ledig.

I morgon är det skol och dagis avslutning. Ska bli skönt att bara vara hemma och vara lediga med barnen. Ta igen en massa tid man inte har annars när man jobbar. Då rusar ju dagarna iväg.
Hade tänkt att jag skulle få en del gjort med alla tyger som ligger och väntar nu ikväll. Men ungarna var inte på sitt snabbaste isäng humör, så jag får se vad jag hinner med. Har ju äntligen köpt elefant tyget på Jofotex. Två av mina söner har redan beställt varsin tröja i olika färger. Och undrar varför det tar sån tid för mamma att sy upp dom.
Nej, om man ska få lite gjort kanske.
Ha det bra.

1 kommentar:

HugOlle sa...

Va kul att du oxå hittat hit till bloggvärlden. Blev sååå stolt när jag låg först i din blogglista!. Vilken mysig julgran. här blev det ingen i år. Lägger till dig i min blogglista... GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!