söndag 28 december 2008

Skulle vilja....







Ja, vad säger man. Visst, det är jättekul att vara hemma med barnen men till slut kan jag känna att det skulle vara skönt att få någon dag för sig själv. Med tre starka viljor hemma som vill att allt ska ske på deras villkor tröttnar man till slut. Medans fem minuter senare kan allt vara jättebra och man sitter och myser framför tv med en ny julklappsfilm. Och sen brakar det helt plötsligt till igen. Min 3-åring har hamnat i någon form av trots och vem är roligast att reta om inte mellanbrorsan som har väldigt kort stubin.

Jaja. Idag ska jag försöka få ut lite saker på tradera och se om det kan ge något. Röda velourbyxor med tyg från nea nobelle. Av någon anledning ser dom nästan rosa ut..... Håll tummarna för mig.
I morgon drar vi nog till Jönköping och släkt för att fira nyår och hade tänkt att få ihop lite julklappar till deras ungar, i samma åldrar som mina fast dom ligger lite före. Dom har 4 små monster.

Inga kommentarer: