tisdag 30 mars 2010

Jaha, då ha man fyllt år ....igen....min mamma så till mig på min födelsedag att hon läst i någon artikel att man vid 34 inte ses som ungdom längre utan då är man helt plötsligt medelålders....jo, tack för den kära mamma....

Annars har det inte blivit så mycket sytt. Har varit lite nere pga den väldigt bråkiga tanden...men nu är det borta. Känns lite trist att behöva dra ut tänder när man "bara" är 34....även om man nu är i medelåldern (hihi)...

Men här är lite kalsonger som jag sytt till mina grabbar....och mer ska det bli. Alltid så kul när killarna blir glada när dom får något hemsytt även om det bara är kalsonger. Har ett tyg liggandes som kommer från Mjuka tyger som min mellan kille såg i morse som han sa wow om, vilket är ganska kul för han har en sån tröja redan fast i andra färger....jaja, vi får se om det blir en till honom ändå i den färgen också.


Här är kalsonger till lillekillen och mellankillen i tyg från Mjuka tyger bla...

Här har stora killen fått ett par i tyg från E-slöjd.

Ett par till till minstingen....i tyg från E-slöjd och mudd från Mjuka tyger.


4 kommentarer:

OttoPippi sa...

Välkommen till medelåldern :-) :-) :-)

Snygga kallingar!!!

LINDUS sa...

balla kallingar.....Grattis då i efterskott.
Medelålders är väl att ta i tycker jag....då börjar jag ju få åldersnoja isåfall.

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej. Kan säga att jag känner mig inte ett dugg medelålders...Måste vara ett tidigt första aprilskämt den där artikeln...=)

Articsisters sa...

Jag är ute och trillar runt för att hitta lite inspiration. Har aldrig varit in på din sida så jag sitter här och tittar och läser med stort nöje. Jag måste bara försöka att komma igen senare om jag minns länken. Underbar blog.

Lisbet