torsdag 4 mars 2010

Vad tiden flyger....

Vill bara börja med att tacka Anna på Mjuka tyger för en otroligt rolig helg under symässhelgen. Jag hade verkligen jätteskoj. Plus att det var roligt att träffa bloggare man bara läst om tidigare. Så tack så jättemycket Anna!!!


Sen till det lilla jag just nu ska visa upp....en fleccemössa till mellankillen. Han har haft en ganska länge som jag sydde för säkert 2 vintrar sen och jag har börjat upptäcka att den klämmer en hel del över öronen plus att dom kommer liksom i kläm när mössan ska på.....men så här blev den nya med ett häftigt broderi på föreställandes ett lejon..
Sen kommer det även en bild på en tröja som jag sydde redan i höstas med tyg från JNY ....gillar verkligen det tyget. Men det jag märkte nu är att tröjan börjar se lite tight ut på lillklimpen....



Här kommer även denna gång en bild på vårat insnöade hus....(nästan)
Brevlådan är ju iallafall ordentligt framskottad...

1 kommentar:

Kameleont Design sa...

Tack själv!
Det var jätteskoj att ha dig med och hoppas du vill hjälpa till fler gånger!