måndag 21 juni 2010

En fråga...

Tänkte kolla med er om någon snäll person skulle kunna kopiera och skicka mönster på ett par taight som finns i Ottobres nr 2/08. Eller kanske att det går att beställa direkt från Nea nobelle?? Som med tröjmönstret.

I helgen som var var vi i Mariefred och hade det supermysigt. Vi hade våran premiär för i år med husvagnen och det var som sagt jättemysigt som alltid när vi åker ut med den. Ungarna verkligen älskar att bo i husvagnen. Och det underlättar så klart. Min man var iväg och jobbade lite på lördagen. Han är med i vårat brandförsvar hos oss på Djurö och i helgen hade han chans att jobba lite extra på en rallytävling i Mariefred som räddningspersonal och då passade vi på att göra en familjehelg av det. Och iom att det är midsommar till helgen bär det iväg då också.

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Jag kan!!! Maila mig om vilket mönster samt din adress!!!

Anonym sa...

Ojoj ja du har rätt, jag MÅSTE sy på min bröllopsklänning nuuuu! men när ;)

Roligt med paket!! Massa markbnader bokat framöver.