torsdag 19 augusti 2010

Utan kamera...

Eller jag är inte utan kamera. det är batteriet som har lagt av och jag har ine orkat leta efter laddaren idag....så det jag sytt idag kommer inte upp förrän i morgon om jag kan få arslet ur och leta efter laddaren.

Vi har iallafall kommit tillbaka hem till ön efter några sköna veckor på en något större ö. Samt en avstickare till Jönköping-Ullared- Trollhättan. När vi var i Trollhättan lyxade vi till det och tog in på hotell, gissa om ungarna tyckte det var härligt!!

Men som sagt tillbaka till vardagen och skola/dagis/jobb....för min man åtminstonne. Själv är jag fortfarande sjukskriven ett tag till. Sen får vi se vad som händer. Förhoppningsvis blir det någon form av arbetsträning. Min lillskrutt har börjat 6:års och stora killen har börjat 3:an. Minstingen har 1 år kvar på dagis....så nu börjar jag undra lite smått panikartat..vart sjutton har mina bebisar tagit vägen???  Dom föddes ju typ i går...alla 3....!!?! Jaja, bara att acceptera att åren springer iväg. Till och med så att min stora kille har slutat på fritis och går hem direkt efter skolan nu för tiden....och då är man ju jättestor!!

1 kommentar:

Lilofant Design sa...

Kul att du kom till Thn en sväng. Jobbar där fast bor i Vargön!