söndag 1 mars 2009

Redan mars.....

...men det är ganska skönt. Då är ju våren på ingång. Och det är härligt.

Ja, då var man hemma igen efter ytterligare ett sjukhusbesök. torsdagen blev lite konstig. Trodde bara att vi skulle på ett läkarbesök dagen innan ingreppet men vi blev uppvisade till avd och fick en säng. Jag blev väldigt fundersam. Sen sa dom att dom förstått det så att jag ville ha permision till fredagmorgon och då blev jag ännu mer fundersam. Fick jag förklara lite snabbt att någon info om att jag skulle bli inlagt torsdag-fredag hade jag inte fått. Jag var första patient på fredag morgon klockan 7, så där rök mina planer på att åka hem. Skulle inte hinna till KS i Solna till klockan 7 på fredag morgon. Så det blev att stanna.

Ingreppet på fredagmorgon gick ganska smärtfritt förutom att jag var så nervös. Men lite lugnande gjorde susen. Sen höll jag på att somna under "operationen". Hade inte sovit så mycket under natten. Nu är det bara torsdag som gäller i huvudet hos mig. Förhoppningsvis kommer jag då få veta vad som hände den 20 januari och vad som kommer att hända i framtiden.
Så för att bida tiden syr jag en del. Har lite idéer i huvudet som måste komma ut....

2 kommentarer:

HugOlle sa...

Hej gumsan! Det där låter jobbigt. Skickar stötte-kramar i massor!

Nobelle sa...

Fy vad jobbigt för dig, hoppas du får ett bra svar på torsdag. Sköt om dig!