måndag 4 april 2011

Dimma och trist...

Ja, hua vilket väder det är här hemma hos oss. Dimma och regn hela helgen, och vi som hört att det skulle bli fint och sol med 12-15 plusgrader i helgen.
Jaja, det uteblev hur som helst.

Har sytt en del i veckorna som gått men en del har åkt iväg innan jag ens hann fota det. Idag blir det ine mycket sytt av 2 anledningar, den första är att min symaskin är i väg hos Sycenter...sen är hela min kropp i uppror och har varit ett tag men kulmen kom helt klart igår. Har svårt att gå och bära då min svank och ärmar är helt veck. Tog en lugn promenad igår mest för att vi ville komma ut och få lite luft men det var en jättedum idé. Blev sängen några timmar efter lunch samt tidigt isäng då det inte spelar någon större roll hur jag sitter. Skönast är att ligga ner.
Visar lite bilder på vad jag sytt så ni får nått att titta på iallafall....









1 kommentar:

Thea sa...

Hoppas du piggar på dig! Idag hade iaf vi fint väder.
Fina plagg du sytt. Jag gillade det randiga linnet så mycket!