torsdag 7 april 2011

Symaskinen är på plats!!

Vilket var alldeles perfekt...vi ska nämligen iväg med makens jobb på fredagkväll och äta och dricka gott samt lyssna på Nurse Diesel på Grissling värdshus. 
Ska bli så kul att få komma iväg och ha det skoj och dansa en massa...

Men till det hade jag då tänkt att jag skulle hinna sy ett par byxor och kanske även en topp till. Har tänkt att sy av samma mönster som tidigare som jag ännu inte visat här för deom är inte riktigt klar ännu, men den här gången gör jag dom smalare och kortare på en gång.

I lördags var vi iväg på födelsedagskalas. Det var iofs mamman i familjen som fyllde år just då men dotterna hade fyllt någon vecka innan och dom flyttade i samma veva så lilltjejen fick sin present nu hon också.


Sen bakade jag en massa goda cupcakes igår. Chokladmuffins med hallon i. Dom blev så otroligt goda!!


 

Inga kommentarer: