onsdag 15 april 2009

Äntligen!!!



Ja, det säger jag om två saker som händer idag. Först så fick jag äntligen iväg lite tröjor till Deo design på Djurö. Går bara förbi henne typ varje dag men som det är så går man alltid om varandra....men idag gick jag dit när jag lämnat ungar på dagis och JA!!! hon var på plats så jag gick hem och hämtade min lilla påse som stått på mitt rum i månader känns det som, så äntligen finns mina tröjor hos henne.

Sen mitt andra äntligen, idag ska jag träffa överläkaren på Sös som jag hade när jag låg inne där i Januari, så jag hoppas verkligen att jag kommer få svar på vad det är för fel på mig så man kan börja göra något åt det......Sen den 21/4 bär det av till neurologavd på Huddinge sjukhus för vidare utredning. Men har jag tur kanske det inte behövs så himla mycket mer utan att dom vet vad som ska göras för att jag ska bli och må bättre.

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Kul med tröjorna och håller tummarna för att det går bra hos doktorn!

LinSar sa...

Hoppas det fixar sej hos doktorn.
Ha en bra dag!

Babushkadockan sa...

Fina tröjor!
Hoppas det går bra hos läkaren, jag vet ju hur det är att inte veta vad det är för fel på en... jag gick ju med min dåliga galla i minst 5 år utan att förstå vad det var som gjorde så ont. Hoppas, hoppas de hittar vad det är.

Photo by emma sa...

Kul att du tyckte om dom :-)