måndag 27 april 2009

Halloj....

Ja, det var ett tag sen jag skrev något....har haft en del att göra på andra sidan dataskärmen...
Har inte sytt något på ett tag, sy lusten har tydligen tagit sig en paus igen vilket jag inte tycker om men när jag försöker sy lite är det så tråkigt så det är bara att gå därifrån.
Min underbara mamma fyllde 60 i fredags så jag har hjälpt henne en del med matlagning och planering av fest. Vilket har varit jättekul. Maten blev väldigt uppskattad och det var kul för vi provade bara en massa nya roliga saker. När middagen var över var det många som ville ha recept på lite av varje från middagsbordet och det är väl det bästa betyget man kan få.
Kommer förhoppningsvis lägga ut lite bilder på nya saker som kommit fram ur symaskinen men tills dess får ni hålla till godo med lite läsning.....

Ha det så bra allihopa!!

2 kommentarer:

HugOlle sa...

Hallojs tjejen!
Hopas du kryat på dig. Vi saknade dig i helgen. Om lusten faller på i vecka så får du väldigt gärna komma över och sy hemma hos mig. Jag har två maskiner som vi kan dela på.

Vi hörs!

Kramis Anna

Helena sa...

Halloj... Jaså, DU hjälpe mamma, men vi andra då? Oss glömde du nämna minsann... ;)