måndag 8 juni 2009

Hungrig??


Så här blev iallafall smörgåstårtan jag gjorde på beställning i lördags. Hann ta kortet innan jag la på dill uppepå räkorna. Har hört att det blev uppskattat och det var skönt. Lite svårt att göra till andra kan jag tycka. Man har ju ingen aning om vad folk tycker om. Men både tårtan och pajerna hade gått hem.
Denna tröja blev en av presenterna till en av tjejerna som hade kalas i helgen (ser lite sne ut, men det är bara bilden). Jag sydde även en likadan fast i E-slöjds rosarandiga samt en linnetunika i dom röda ugglorna från Jofotex.... Den rosa tröjan kom på på en gång i lördags och i dag när jag hämtade på dagis hängde tunikan där....Kan man få bättre betyg än så??

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Snygg tröja och tårtan ser mumsig ut :-)

Nobelle sa...

Oj, oj, oj! Jag som skulle kunna leva på enbart smörgåstårta! Skulle sitta fint med en liten bit på kvällskvisten ;).
Angående ottobre så kostar tidningarna ca.84:- beroende på hur gamla nummer du vill ha, sen tillkommer en portokostnad på 20:- oavsett hur många tidningar du beställer.

Må så gott!

Jenny