fredag 5 juni 2009

Mycket nu....



Fick en beställning av en kund förra torsdagen till idag eller egentligen igår....I söndags fick jag också en förfrågan om att göra några pajer och en smörgåstårta till en av mina vänners pappa som skulle ha en tillställning i morgon....Plus att jag hjälp min svägerska att flytta i veckan. I morgon ska ungarna på kalas och på kvällen ska vi på mottagning då min svägerska även tagit studenten nu i veckan, och på söndag är det dax för kalas igen men då ska bara Andreas iväg. Båda dagarna är det tjejer som bjudigt bla och då måste jag ju passa på att få sy lite "tjej"kläder....Så tanken är att jag till i morgon ska hinna göra smörgåstårta och sy åtminstonne 2 tröjor....Samt i kväll ska vi på vernisage.

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Åh, så fint! Tycker verkligen om den lilla fuguren på bodyn.

Hektiskt schema, slit inte ut dig bara. Det finns ett ord som heter "nej" som faktiskt kan användas ibland ;-)

LilleBus sa...

Jättesött litet set :-)
Och har fullt förtroende att du fixar alla dina projekt!
Men försök att göra det så enkelt för dig som du möjligtvis kan, så du inte sätter igång med omöjliga projekt mitt upp i allting :-)

Ha en härlig helg

Kram Nina

od Andulky sa...

Låter som det är mycket.. Hoppas du får trevligt!
Fint bebisset!!