måndag 1 juni 2009

Min helg.

Ja, min helg har varit allt annat än avslappnad. I lördags gick ju Stockholm Marathon och då sprang min man och han gjorde det på bästa tiden hittills. Så gissa hur mallig denna fru är på en skala....På söndagen var det då dags för Mini Marathon och där sprang 2 av mina 3 grabbar. Andreas sprang för första gången och Simon för fjärde....så man är ju förstås lika mallig mamma!!
Så min syning har hamnat lite på efterkälken....men den kommer snart tillbaks för till på torsdag har jag en beställning och till i helgen är det kalas både lördag och söndag och då var min tanke att det kanske skulle bli något sytt i present.....

2 kommentarer:

LilleBus sa...

Åhh, vad duktiga dom har varit :-)

Kram Nina

Helena sa...

Han kan fliiga!! =)

Dax att övertala A att skiljas från sitt hår kanske?! ;) sötnosen!!