torsdag 19 mars 2009

Mina tyger.


Igår fick jag för mig att gå in och se vad MG-tyger hade för roliga tyger. Kände att jag ville handla lite tyger till mig för ovanlighetens skull. Det mörka ska föreställa lite stickat och det röda har ett himla härligt fall på. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska sy bara. Tror det blir en tunika av det svarta och troligtvis en klänning av det röda. Har ni förslag tar jag tacksamt emot dom. Kan vara kul att höra vad ni tycker....
Som alltid kommer inte riktigt färgerna till sin rätta när man fotar.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej och hå!
Har kollat upp från vilken tidning fleecejackan var sydd. Det var nummer 4/2006.

/Sandra

LilleBus sa...

Det svarta har jag sytt en klänning i, blev jättefin :-)
Kan förresten verkligen rekomendera snömannen, den var jättebra! Å jag e ganska svårflörtat för har läst sjukt många deckare....

Lycka till med "vuxen"-kläderna, hoppas på bilder snart :-)