tisdag 3 november 2009

Hemma igen

Ja, nu är även höstlovet över för oss även om vi lyckats få till en hel extra dag...blir lätt så när det är fullt på båtren och man ska hem och kanske varit lite sen att boka biljetter. Men, men nu är vi tillbaka på våran ö igen.
Och hemma väntade mitt hemlispaket och gissa om jag blev nöjd över det.


Samt att mina killar blev riktigt glada över deras överraskning, så i eftermiddag kommer det vara byggarbetsplats på köksbordet det kan jag lova. Mössan blev min minsting jätte förtjust i så den åkte på när vi skulle till dagis i dag på morgonen. Själv hade jag en riktigt mysig stund med tidningen till frukosten och frågade vem av killarna som ville ha något plagg i den mysiga tyget jag fick och både 5-åringen och snart 4-åringen skrek i kapp att det ville just han ha!!!!
Chokladen var jättesmaskig att äta nu till lite förmiddagskaffe....Plus att jag också fick ett till måttband. Underbart paket. Tack så jättemycket Krumelur.
Sen kommer här några underbara höstbilder på mina underbart busiga ungar.


2 kommentarer:

Anonym sa...

halloj såååå goa ungar du har, fast jag är ju partisk men ändå. Puss på er alla tre, jag saknar er.

Mamma och mormor

FrökenC sa...

Hej!

Kul att ni gillade paketet!! Hoppas jag får se de snygga som blev till i eftermiddags... =)