fredag 27 november 2009

Sorglig vecka...


I måndags kväll ringde min mamma och berättade att hennes bästa vännina sen mer än 30 år tillbaka låg på intensiven på KS. Hennes kroppspulsårder hade börjat läcka och under veckan som gått har det blivit 10 timmars operation och resperator som hon kunde kopplas ifrån i onsdags för att i dag kopplas på igen då hon fått lunginflamation. Det har med andra ord varit en väldigt jobbig vecka....Hennes 2 döttrar är i samma ålder som mig själv och min lillasyster och vi har känt varandra hela livet.Våra mammor träffades på BVC när jag var 2 månad och min vän var 1 månad.  Min vän har även för ett år sen behandlats för cancer så den här familjen har haft ett väldigt jobbig år och man börjar känna att nu får det vara nog. Så jag har varje kväll denna vecka tänt ljus och hela dagarna går åt till att tänka och hoppas att B ska få vakna upp och bli frisk igen.....

3 kommentarer:

LilleBus sa...

Åhh, vad hemskt! Hoppas verkligen att hon kryar på sig!

od Andulky sa...

Usch! Håller tummarna för er! Kram

Sydrömmar sa...

Usch, vad jobbigt. Hoppas att det ordnar sig.
/Sara