söndag 1 februari 2009

Bättre....

Ja, idag känns det faktiskt lite bättre. Går lite bättre men blir väldigt trött ganska fort, men det känns bättre. Och bara det måste vara bra. Hoppas verkligen att det kan komma några provsvar nu i början av veckan. Skulle vara skönt med lite mera svar. Så man vet vad det kan vara, och då kanske börja medicinera efter det. Eller vad som ska göras. Idag har jag haft ganska ont i "typiska" leder för reumatism(tror jag). Knän, fingrar, fötter och armbågar.
Idag hade jag mina föräldrar här, så jag och min mamma tog itu med syrummet lite som hade halkat efter ordentligt. Städade upp och gick igenom alla stuvbitar för att se vad som kunde sparas och vad som skulle kastas. Min mamma som jobbar på dagis fick med sig lite stuvbitar till jobbet. Så nu är det bara syglädjen som inte riktigt har kommit på plats ännu. Men lite kul var det att gå igenom alla tyger. Kanske ska börja sitta där inne lite för att få upp lite inspiration och motivation igen. För ibland kan jag sakna det lite.
Det stora plusset att ha mamma här är att hon älskar att baka så gissa vad hon har gjort i helgen. Jag har massa med bullar i min frys. Sitter inte helt fel.

Inga kommentarer: